söndag: théâtre des asphodeles

det var fête de la lumière som lyste upp hela staden
ljuskonst på ljuskonst på ljuskonst på ljuskonst
lördagen spenderades med att promenera runt
titta på all ljuskonst, wow-känsla i hela kroppen
jag och linn hittade vår älskade toxic-orkester i ett hörn
vi dansade oss galna med ungdomarna, klezmer.

söndagen spenderades på théâtre des asphodeles
först soundcheck, inklusive lunch, i fem timmar
sen blev en opepp till en råpepp när jag kom tillbaka
ca 80 pers var där och hörde mig spela, spela, spela
mitt bland alla ljusinstallationer. det kändes proffsigt.
jag var snygg och musiken lät bra och folk var sköna.

idag är sista dagen på la fête, det ska firas med ljus
och teaterfest med improvisationsmusik med flum
det kan nog bara sluta bra. dessutom alla ljus i stan.

förresten. om någon skulle känna någon med ett rum över
i lyon.
n'hésitez pas à me contacter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0