tisdag: uppsala

efter sju sorger och arton olyckor så är jag i uppsala.
annika är välbehållen i stockholm.
linn åkte iväg till göteborg.
och louise är kvar och festar i lyon.

jag vet inte om jag gillar hela den här grejen med att dela på oss.

framförallt gillar jag inte att lägenheten, som var min, helt plötsligt blev någon annans. vilket betyder att jag måste fortsätta leta. från sverige/usa. inte direkt optimalt. inte direkt kul. inte direkt pepp.
fransk mentalitet är inte min favorit.
för att halvt citera ett soran ismail-skämt.
som ingen nånsin fattar att jag refererar till när jag gör det.
det är synd, han är rolig.

nu ska jag speed-träffa fina fina fina vänner,
se julkalendern på tv,
äta god mat med fin familj,
packa, tvätta, städa, fixa

åka till usa.



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet inte om jag gillar det heller. Jag hade också femtioelva olyckor på vägen hem. Får berätta om dem någon gång. vi bajsar alla på franska lägenhetsägare som nekar mina frugor lägenheter!! Kramar i massor på dig så länge, ha det bäst i USA!

2008-12-18 @ 12:26:43
URL: http://iakttagelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0