Fredag 14/11: INTERNATIONELLA NÖTDAGEN

Härmed utropas:

 

Idag (jag vet att det var igår, men spela med) är det ett (1) år sedan jag, Malin Nilsson, åt min första nöt på 7 långa år. Då det till och med krävdes psykologhjälp för att ta mig ur denna inbillningsallergi som höll mig fängslad så länge, så kanske ni förstår vilket evighetslångt lidande jag utsatt mig själv för. Därför är detta en glädjens dag, nötätare i ett helt år!

 

Det finns bara ett sätt att fira på: Nöt- & Julfest.

 

 

Sagt och gjort. Gårdagskvällen (fredag) spenderades i goda vänners lag tillsammans med lussebullarna jag och Claire bakade i torsdags, glöggen och pepparkakorna vi inhandlat på IKEA, nöt/chokladkakan som två gäster hade bakat och en hel vidunderligt, fantastiskt, underbart härligt stor mängd nötter. Är man nötätare igen så måste man fira!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag säger bara MUMS. Älska ikea med glögg och pepparkakor. Och grattis till dig. Igen.

2008-11-19 @ 11:41:41
URL: http://iakttagelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0