torsdag: världens bästa gårdagskväll

Jag hade världens bästa gårdagskväll, ja.

Spelningen gick bra, trots nervositet och darrande ben.

Massa människor hade hittat dit och log mot mig.

Flera sjöng med i mina låtar och gav mig glädjechills.

Jag fick tusen kramar efteråt.

 

Och en nattpromenad hem.

Den var trevlig trevlig trevlig.

Och nu går jag runt och mest ler.

 

I don't think you understand how much you mean

How much I would've given to be able to make you see

All the wonders that you are

The lovliest alive by far

 

I don't think you understand how much

I love you 


Kommentarer
Postat av: stina

jag vill så gärna lyssna på din röst malin. Ska nog sätta på din skiva när jag ska sova sedan och somna till den! :)



Hörde en fågel viska i mitt öra att du även ska till stg på trettonhelgen? :D du ska spela för mig då (och alla andra eftersom alla vill lyssna!)



Vad jag förstår är Frankrike underbart och ta verkligen vara på allt där borta! :)

2008-11-20 @ 22:48:51
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0