Samedi: Marknad & adress

Idag vacktes vi av ett marchband under vart fonster. Som aldrig la av.
Nar vi tittade ut genom fonstret insag vi att hela varan gata hade forvandlats till en gigantisk loppmarknad!
Inte oss emot, vi stack ut pa en gang och fyndade lite och ogonfyndade desto mer!
Vi kopte brod i ett bageri som var musiklarare hade rekommenderat oss och at frukost sen, lang helgfrukost.

Jag fortsatte strova runt pa egen hand och hittade detta internetcafé, vilket var bra eftersom internet pa Carres Pegase har slutat fungera for tillfallet. Lagom segt. Sarskilt eftersom att franska tangentbord typ ar det konstigaste jag vet.

Innan jag lamnar er for nu (med ett lofte om utforligare rapport sa fort internet borjar funka igen hemma) sa ska jag ge er min nya adress sa att ni antligen kan skicka ivag alla brev som redan ligger skrivna till mig i era byralador!

Malin Nilsson
Résidence Les Carres Pegase
31, Rue Chevreul
69007 Lyon
La France

A bientot!

Kommentarer
Postat av: amanda

igår bakade vi chokladbollar. kändes fint att komma tillbaka. sthlm var fint. mickes lägenhet var ännu finare. nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på beatles. bara du som fattas. men jag förstår att du har det fint. och snart får du visa mig. hoppas jag. för jag vill se och höra Allt. kärlek

2008-10-06 @ 22:44:58
Postat av: amanda

väldigt många fint blev det. men det är ju så det är... fint.

2008-10-06 @ 22:47:07
Postat av: Anna

nu har jag läst ifatt, låter otroligt mysigt fast det är så trångt och spännande!!! lite som ture sventton.. hehe om du läts de böckerna som barn! hahah.. franaks bakgator och loppmarknader! inte som min vilda western by! ;)

2008-10-07 @ 03:29:13
URL: http://lillanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0