mardi 23h22

en snabb update på mitt liv.

  • jag har vunnit på quiz än en gång
  • jag har avklarat en grammatiktenta
  • jag har parat ihop två fina vänner
  • jag har gett ännu en konsert
  • jag har gått ut
  • jag har pluggat dåligt
  • jag har ätit alldeles för mycket nutella
  • jag har skypat med nära och kära
  • jag har börjat följa franska idol
  • jag har köpt biljetter till barcelona till helgen
  • jag har gått på bio massa gånger
  • jag har fått massa bögkompisar - I LIKE!
  • jag har haft one tree hill-date
vad ska jag göra då?

  • jag ska ge konsert på valborg med cool spanjor
  • jag ska göra en remix av en låt med en elektrodj
  • jag ska åka till barca på lördag, hej micke och jerker
  • jag ska plugga
  • jag ska träffa voili voilou-mannen
  • jag ska sluta oroa mig för svininfluensan (eller börja?)
  • jag ska ta emot en syster
  • jag ska njuta av min sista (!) månad i kära lyon.
  • jag ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0