sammanfattning: lycka

som sagt, min dator hatar när jag lägger upp bilder, så ni får helt enkelt 
hålla till godo med bilderna som finns. av nån mystisk anledning så blev
de alla på min gode vän monsieur e. han var med i fredags på min konsert
och även på utgången efteråt som var helt fab. vi tog hoppkort och dansade
halva natten och tog en timmeslång promenad hem genom lyon och lärde
ut svenska fraser som "läääget?" som dudesen svarar på på bilden i ett av
de tidigare inläggen och vi skrattade och hade helt enkelt en asvärd kväll.

sen hände det sig som så att vi var på måndagsquizz som vanligt och helt
plötsligt så insåg vi att vi hade vunnit hela månadsfinalen, den man verkligen 
vill vinna, eftersom det innebär pengar och inte alkohol. fantastiskt!
vi kände oss rika och monsieur e fick hålla hårt i pengarna för att de inte 
skulle hamna i fel händer. glädjerus mest hela kvällen, 180€ delade vi på!

sen har jag en ny jättebra vän, tack vare monsiuer e, som tydligen gör en 
del saker rätt ändå, som jag spenderade hela gårdagskvällen med genom 
att titta på den franska motsvarigheten till idol. det höll seriöst på i 4 timmar!
men när de strejkar hela tiden så måste de väl fördriva all den lediga tiden
med nånting förmodar jag.. varför inte idol?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0