spex

ikväll är det spexkväll på gården. kan inte bli annat än bra.

känns bra att det faktiskt är en tidsbegränsad spexkväll, för det får inte bli för långt, då är det enda man minns den enträgna träsmaken i baken och det utdragna mellansnacket. nej, jag tror att det kommer en bra spexkväll. för även om perioden inte har varit den spexigaste i mannaminne så har vi många spexiga personer och jag vet att mitt framträdande ikväll kommer vara roligt. åtminstone om man vet hur otroligt osmart min kompanjon handlade för mindre än en vecka sen.

när han missade en av de bästa konserterna jag nånsin varit på.

Kommentarer
Postat av: Otroligt anonym!

Jag tycker att han fattade helt korrekt beslut, han är även väldigt snygg har jag hört! :)

2009-08-09 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0