today

Första dagen avklarad, den kan väl sammanfattas ungefär såhär:

  • Tyskar, tyskar, hela världen är full av tyskar
  • Pratglad, teatralisk, härlig amerikansk föreläsare
  • HETTA
Jag har blivit kompis med några av alla tusen (okej då, 190..) tyskor som är här på the orientation. Vi satt tillsammans på föreläsningarna (and this is a TRUE story! för att använda föreläsarens egna, välanvända ord) och gick till the mall tillsammans samtidigt som vi blev små pölar allihopa. På ett väldigt icke-fredrika-om-film-noir-sätt.. if you know what I mean.

Det är faktiskt rätt okej här, även om jag saknar er alla. Det gick verkligen upp för mig idag dock att jag verkligen är i USA då vi var på the mall och jag såg en kille som liknade min argentinare så sjukt mycket och jag insåg att det faktiskt hade kunnat vara han då vi numera är i samma land. Crrrazy. Men kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0