lundi: grannar

ovanpå mig har jag en granne som älskar att spela piano. grannen är ganska duktig också, river av det ena klassiska stycket efter det andra. dock är det lite tråkigt att man mest hör pedalstampen här under och inte själva stycket. men vad göra, jag får ju pianoackompanjemang till mitt ekonomiplugg!

bredvid mig har jag två snygga killar (eller vad vet jag, har bara sett de genom fönstret en gång och då duckade jag snabbt för jag var halvnaken efter en dusch) som festar ibland och röker rätt ofta. det är ungefär det enda jag vet.

bredvid åt andra hållet har jag några som älskar att gå på toa sent på kvällen så det spolar och viner i ledningarna, just när man tänkte sova. jag hämnas genom att gå på toa efter dem.

annars möter jag kvinnor i alla åldrar nere i spegelhallen ibland, fast sen blir det inte så mycket mer, då trapphuset är i ena hörnet med stängda dörrar och hissen är i andra hörnet med stängda dörrar. så öppet kanske man inte kan kalla det. tur då att man får lära känna sina grannar genom väggarna!

Kommentarer
Postat av: amanda

kvinnor i alla åldrar i hallen? på väg in, på väg ut? malin.. du bor i en bordell.

2009-02-10 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0