vendredi: tokväder

vädret är lite konstigt här. snö blandas med klarblå himmel blandas med regn blandas med sol blandas med snö blandas med grådaskigt blandas med kyla blandas med värme.

jag försöker plugga, men måste erkänna att jag istället har påbörjat mitt framtida beroende av one tree hill, då alla avsnitten finns i fina små dvd-boxar här hemma, det var bara en tidsfråga liksom.

den uppmärksamme inser att det är fredag och att jag har lektion på fredagar, internationella relationer, men surprise surprise, fransmännen är FORTFARANDE på strejk, så det blev inte så mycket av det. istället blev det sovmorgon (som vanligt tyvärr, jag måste ta tag i mitt liv), plugg, skratt med roommate och massa mat.

igår var jag och vvt på internationellt café där det bjöds på crêpes. SJUKT mycket folk. så vi gick hem till henne istället, efter prat med erasmus-svenskorna, drack te, pratade självkänsla, innan jag sprang till sista metron och såg en råtta på vägen.

gustv jörtsö på bilden. saknad.

Kommentarer
Postat av: Elin

One Tree Hill är farligt för skolan!

(jag blev helt besatt, men nu har ja sett alla som finns :P)

2009-02-13 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0