mercredi: internet marche!

halleluja, glädjens dag!

efter många svettiga minuter med försök att översätta franska instruktioner till en svensk mac, med en fransyska som inte kan ett ord svenska och en svenska som inte kan ett ord dator-franska, så lyckades vi komma på hur man skulle ansluta min dator till internet. och det var sjukt mycket lättare än vad vi trodde. kul. verkligen. men det tänker vi inte på nu, för nu funkar det! jag har sagt det förut, men jag säger det igen; halleluja!

förresten borde ni gå in på 
www.ung-sjalvkansla.se
om ni vill veta vad jag hittar på om dagarna.

fast idag kan jag avslöja att jag har:
  • varit på möte med en alltid lika förvirrad, men söt, Kerstin
  • hittat kurserna jag vill läsa som auditeur libre
  • fixat internet
  • lagat mat åt collocationen, potatis, köttbullar, lingonsylt.. :b
  • fikat med johannathan, anders, vvt och db.
Yours truly,
KTBSPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0