onsdag: tre saker

  1. Herrens vägar äro outgrundliga. Hur ska man annars kunna förklara allt konstigt, spännande, tråkigt, förvånande, intressant, oväntat som har hänt/händer mig just nu? 
  2. Stiftsgården och dess inneboende (läger)folk bara befäster sin högt uppsatta position i mitt hjärta. Ibland undrar jag när man blir för gammal för att åka tillbaka läger efter läger efter läger. Jag antar att svaret är ett klockrent: verkligen inte än.
  3. Jag har börjat förstå mina amerikanska vänner som spenderat ett år i Sverige och rest runt hela Europa för att "det är ju så nära till allting!". Nu åker jag runt halva Sverige för att träffa mina fina vänner, just för att "det är ju så nära till allting!", mycket mycket närmre än när man bor i Frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0