Söndag: roadtrip

  • Torsdag: Linköping
  • Fredag: Jönköping
  • Lördag: Göteborg
  • Söndag: Stockholm
Jag älskar att ha vänner runtom i landet.
Jag älskar att bo så nära alla att man kan ta tåget på nån timme och man är där.
Jag älskar att alla funkar så fint ihop.
Jag älskar att kunna göra tågroadtrips lite då och då.

All cred till vackra människor som gjorde min roadtrip så fruktansvärt värd!
Ingrid, Erik, Sanna, Wasa, Farfar, Gun, Louise, Linn, Elisabeth, Anna, Helena, Hugo, Rickard, Marit, Sara, Mikael, Moa, Helene, Film Noir.

Världen är bra fin ibland.

På lördag åker jag ner till Lyon igen, jag känner peppen.
Dock kunde ju euron få bli några kronor billigare tack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0