torsdag: uppsala

hur konstigt känns det inte att sitta i "sin" säng hemma i gamla välbekanta uppsala?
det finns så många ställen jag vill vara på istället.
samtidigt som jag trivs med min familj och mitt hus och min stad.

jag vill:
  • flytta till NYC med lillian
  • flytta tillbaka till lyon
  • börja dansa street dance
  • resa runt i hela afrika
  • bara umgås med bögar
  • börja läsa statsvetenskap
  • att mitt & lil's drömland existerade i verkligheten
  • att världsekonomin slutar upp med alla tokigheter
  • vara allmänbildad
  • vara tillräcklig
jag saknar redan nashville, efter stiftsgården är det nog mitt andra hem numera.
iaf the graybar mansion, lillian är Systern, judy är mamman, rosie&marion är systrarna.
tänk om någon kunde uppfinna telepatin på riktigt, börjar det inte bli dags för det?

Kommentarer
Postat av: annawedin

jag tycker också att det är på tiden att någon tar tag i telepatin och ännu hellre att någon uppfinner en teleportör. har goddamnit väntat alltför länge.

2009-01-02 @ 12:20:48
Postat av: Gustav (the secret potato lover)

Flicka, Kvinna, Tös med endast versaler. Jag saknar dig så in i ********* När får jag ta på dig, inandas din luft, lukta på dina ljuva.. ljuva.. ja du vet vad jag menar. Hursom. När flyttar du hit. Eller jag dit? Nu? gärna.. ska bara ta studenten och sådär, sedan är man ju nykär, hur går det själv med tha lööve?



KÄRLEKSFABRIK

2009-01-05 @ 19:12:22
Postat av: Marit

KOM TILL STOCKHOLM!

2009-01-09 @ 02:55:09
URL: http://tantmarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0