mercredi.

jag sjunger i kissed a girl så högt jag kan samtidigt som jag frågar mig varför man jämt blir besviken på de som visar intresse, varför det alltid är "fel" personer, varför det inte är de där snygga männen man själv har spanat in.

hav tålamod säger förnuftet. ge mig nåt nu säger hjärtat.
och ärligt talat, det är nog bra att vara kräsen.
så att balansen i slutändan, när tålamodet har lönat sig, är harmonisk, rätt.




eller är det så enkelt att mitt tålamod har hindrat mig från de bästa?

Kommentarer
Postat av: amanda

Ibland måste man vara beredd att justera sina kriterier en aning. Annars blir det svårt att träffa någon tror jag. Inte ha såna höga krav.. allt handlar ju entligen om två personer som tycker om varandra. inte svårare än så. kram

2009-03-28 @ 14:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0