if there's pure happiness, then this must be it

det är orden som behövs ibland, ibland räcker inte bilderna.
orden som: jag älskar dig.

inte för att du syns mest - utan för att du ser mig
inte för att du hörs mest - utan för att du lyssnar på mig
inte för att du skrattar högst - utan för att du får mig att skratta
inte för att du har åsikter - utan för att du respekterar mina
inte för att du är snygg - utan för att du värderar det inre
inte för att du är självsäker - utan för att du tror på mig

för att du är så mycket mer än vilket första intryck som helst.

Kommentarer
Postat av: Amanda

I never thought this could be. Never thought I would find someone who could mean so much to me.

2009-05-11 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0