mina misstag

det är bonjour, je m'appelle et t'es vraiment drôle
det är fint, men jag vet nu att du bara spelade en roll
en charmör, en don juan
vacker men inställsam
får du en kick av att se mig gå på en nit
eller räddar det dig ur nån slags manlighetskris
din skyddsmur lockande men kall
c'est tout à fait géniale

jag gick i fällan encore une fois
ja, jag tror mina misstag är nån slags loi
- de la nature

det är handtag, famntag, klapp eller kyss
varenda gång vi ses ett nytt trick ett nytt hyss
en charmör en don juan
vacker men inställsam
t'es content maintenant när du fått mig dit du vill
jag trillade dit trodde tiden skulle stå still
bien evidemment j'avais tort
så strö lite salt i mina sår

jag gick i fällan encore une fois
ja, jag tror mina misstag är nån slags loi
- de la nature

känns det fint nu, känns det bra
du pekar får precis allt du vill ha
är du nöjd nu, känns det rätt
just another day at work torka pannan fri från svett

jag gick i fällan encore une fois
ja, jag tror mina misstag är nån slags loi
- de la nature

-------

oh, will I ever learn?

Kommentarer
Postat av: amanda

Men be han dra åt helvete då. Du är för bra för det där. Puss

2009-05-15 @ 10:07:48
URL: http://foolsroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan vilken bra text! är det en låt? jag vill höra. och jag håller med föregående talare.

2009-05-16 @ 17:23:11
Postat av: Malin

amanda: jag älskar dig.

anonym: ja, det är en låt som jag själv har skrivit, snart finns den nog på min myspace: www.myspace.com/molinmalin : )

2009-05-16 @ 18:21:17
URL: http://sillyswedishgirl.blogg.se/
Postat av: i

det var jag, ingrid som tydligen ville vara anonym, by the way!

2009-05-17 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0